Почти 1 000 000 деца в САЩ са погрешно диагностицирани с диагнозата ADHD. Но не заради проблеми с поведението си, ами за това, че са най-малките в класа. Една трета част от всички с диагнозата ADHD напускат училището.
Децата, които са най-малките в класа, са подложени на 60 процента повече шанс да бъдат диагностицирани с ADHD отколкото своите съученици, според едно проучване от Michigan State University което е представено пред USA Today вчера. Друго проучване потвърждава резултата.
http://www.usatoday.com/news/health/2010-08-17-1Aadhd17_ST_N.htm
Погрешното диагностициране може да получи обширни и продължителни ефекти, казва доцент Тодд Елдер, автор на проучването. В петите и осмите класове именно най-малките в класа се намират в рисковата зона. Тя или той подлежат на двойно по-висок риск "да станат жертва на ADHD". И следователно да станат амфетаминисти.
Около 4,5 милиона деца в САЩ са погрежно диагностицирани с диагнозата ADHD. Повечето получават съдържащи амфетамин лекарствени препарати или чист амфетамин. Мнозина получават един коктейл състоящ се от психофармака.
Документирани са странични ефекти като главоболие, болки в стомаха, проблеми с храненето, проблеми със съня, депресия, безпокойство, високо кръвно налягане, нарушена работа на сърцето, и склонност към самоубийство. Сега ние говориме тука за малки дечица, от които много са умрели от действието на тези препарати. Документирано е измирането на стотици деца, и то само у FDA. При това изчисляват, че едва 1-3 процента от всички странични ефекти са й докладвани.
Психиатрите отново си показаха рогата. Един от тях който коментира проучването в USA Today, смяташе, че проучването било погрешно, че останалите ученици били получили прекалено малко диагнози и амфетамин, от което дошли и резултатите. Ако всичките в класа получили ADHD-диагнозата и амфетамина то най-дребните в класа, не щели да се чувствуват толкова самотни. Ако Гьобелс беше жив - да е горд с него!
Едно друго проучване показва, че тинейджъри с диагнозата ADHD са по-склонни да напускат училището отколкото другите деца. Учените намерили че една трета част от ученици с диагнозата ADHD са прекратили училище или En annan studie visar att tonåringar med ADHD-diagnos är mer benägna att hoppa av högskolaса удължили свършването си. Това са двойно повече отколкото тези, които нямат психиатрични диагнози. Изследването не съобщава, че не повече нито по-малко то всички тях били вече на амфетамин. http://www.usatoday.com/news/education/2010-07-31-adhd-students_N.htm
Ние ще наблюдаваме същите резултати и в Швеция ако диагнозовата истерия продължи в училищата ни, казва говорителят на KMR г-н Пйетер Анстриин който е наблюдател на модното движение от 1988 г. насам. Училището се възползва от ADHD за да има на кого да припише своите неуспехи. Ако то получи и финансова помощ за всеки ученик, както е ситуацията в САЩ, то диагнозите ще се увеличат лавинообразно.
Биг бизнис за лекарствени компаниии и социални департаменти и правителства:
Конфискуваният по света амфетамин по границите се дава насилствено на шведски и на американски деца в училището, жертви на диагнозофалшификации с диагнози като ADHD
Комитетът за Човешките Права е основан през 1969 г. в САЩ и през 1972 . в Швеция от Сциентологическата църква за да разследва и разобличава психиатричните престъпления против човешките права и за да изчисти двора на психиатричното здравеопазване. Повече информация на сайта на KMR: www.kmr.nu
Den internationella övervakaren av psykiatrin Kommittén för Mänskliga Rättigheter Box 6039 , 129 06 Hägersten
|